Complexe problemen terugbrengen tot de kern. En vervolgens de juiste keuzes maken. Dat is de basis van een succesvolle communicatiestrategie: heldere probleemstellingen, focus in oplossing.
|
|
Communicatieplan EVC en OR voor A+O fonds Gemeenten
|
Meerjaren communicatiebeleidsplan Milieucentrum Utrecht
|
Gemeente Nijmegen: strategisch communicatieplan herinrichting voormalig kazerneterrein de Limos, het genereren van landelijke bekendheid, de oprichting van een informatiecentrum op locatie, zeven jaar lang verantwoordelijk voor de website, de nieuws-brieven en het organiseren van open monumentendag op de Limos.
|
Mediaplan voor woningcorporatie De Gemeenschap in Nijmegen
|
Publiciteitscampagne referendum “Voor of tegen herbouw donjon” in opdracht van de gemeente Nijmegen
|
Meerjaren communicatieplan voor bouwconsultancy Van Kessel & Janssen, en uitvoering op onderdelen.
|
PR Vuurwerkcampagne 2007-2008 Halt Gelderland
|
Meerjaren communicatieplan voor ingenieursbureau Optel, Optical Technology and Laser Applications
|
PR en communicatie Natuurmuseum Nijmegen
|
Communicatiebeleid VVN (Voor Vluchtelingen & Nieuwkomers) in Nijmegen.
|
Het uitzetten van een folderlijn voor het Open Huis, informatiecentrum gemeente Nijmegen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|